Πιστοποιημένος Σερβιτόρος

Πιστοποιημένο Στέλεχος στον κλάδο του Τουρισμού

Σκοπός

Σκοπός του προγράμματος είναι να παρέχει σύγχρονες γνώσεις και δεξιότητες σε άτομα τα οποία επιθυμούν να απασχοληθούν σε επιχειρήσεις του τουριστικού και επισιτιστικού χώρου, ώστε να είναι σε θέση να παρέχουν σωστές και πλήρεις υπηρεσίες στους πελάτες τους, από τη θέση του Σερβιτόρου.

Σε ποιους απευθύνεται

Το μάθημα απευθύνεται σε όσους φοιτητές, ανέργους που ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με το επάγγελμα του Σερβιτόρου ή σε επαγγελματίες του χώρου που επιθυμούν να πιστοποιηθούν και να εργαστούν σε παντός είδους καταλύματα, σε όλες τις κατηγορίες των επιχειρήσεων επισιτισμού καθώς και σε όλες τις κατηγορίες επιχειρήσεων αναψυχής.

Περιεχόμενα Σεμιναρίου

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ

  • Λειτουργίες και διακρίσεις των επισιτιστικών επιχειρήσεων
  • Αρμοδιότητες του προσωπικού που τα στελεχώνει
  • Μορφές των επισιτιστικών τμημάτων
  • Αναγνώριση των κινδύνων στους χώρους εργασίας και τρόποι αντιμετώπισή τους. Προδιαγραφές ποιότητας για μία επισιτιστική επιχείρηση
  • Κατηγορίες επισιτιστικών επιχειρήσεων σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία
  • Ελληνική και διεθνής ορολογία που χρησιμοποιείται στα επισιτιστικά τμήματα 

ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΥ

  • Εγκαταστάσεις επισιτιστικών επιχειρήσεων
  • Εξοπλισμός επισιτιστικών επιχειρήσεων
  • Οργάνωση εργασιών επισιτιστικών επιχειρήσεων
  • Τρόποι σερβιρίσματος
  • Ανάλυση γευμάτων
  • Λειτουργιά τραπεζαρίας εστιατόριου
  • Σύνθεση κατάλογου εστιατόριου
  • Οργάνωση δεξιώσεων και εκδηλώσεων
  • Το ταμείο του εστιατόριου

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

  • Βασικά χαρακτηριστικά του πωλητή
  • Κατανόηση του πελάτη
  • Σωστός τρόπος παροχής πληροφοριών στον πελάτη
  • Διαχείριση Εμπειριών Πελατών
  • Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων
  • Τα παράπονα και η αντιμετώπιση τους
  • Η τέχνη της διαπραγμάτευσης
  • Τεχνικές διατήρησης του υπάρχοντος πελάτη
  • Χειρισμός Αντιρρήσεων: Είδη αντιρρήσεων & τρόποι αντιμετώπισης τους

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

  • Υγιεινή προσωπικού
  • Υγιεινή εγκαταστάσεων
  • Υγιεινή εξοπλισμού
  • Υγιεινή τροφίμων
  • Υγιεινή διεργασιών
  • Υγιεινή νερού
  • Υγιεινή χώρων αποθήκευσης
  • Έλεγχος εντόμων και τρωκτικών
  • Διαχείριση απορριμμάτων

Πιστοποιητικό

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα έχουν προετοιμαστεί κατάλληλα για τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις της ειδικότητας Υπάλληλος Επισιτιστικού Τομέα – Σερβιτόρος της ευρωπαϊκά αναγνωρισμένης πιστοποίησης CTE (Certified Tourism Executive) του Τεχνοβλαστού ACTA του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η πιστοποίηση CTE είναι διαπιστευμένη κατά το διεθνές πρότυπο ISO 17024 και διασφαλίζει το επαγγελματικό επίπεδο γνώσεων και δεξιοτήτων του επαγγελματία.

Πληροφορίες Σεμιναρίου

Κωδικός Patra-servitoros
Τίτλος Πιστοποιημένος Σερβιτόρος
Περιγραφή Πιστοποιημένο Στέλεχος στον κλάδο του Τουρισμού
Δυνατότητα Πιστοποίησης NAI
Συνεργασία με ACTA
Διάρκεια (Δ.Ω.) 30

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το σεμινάριο συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Φόρμα Επικοινωνίας

Προγραμματισμένα Σεμινάρια

Δεν υπάρχει προγραμματισμένο σεμινάριο για το τρέχον εξάμηνο.
FaLang translation system by Faboba

Τρέχον Εξάμηνο Προγραμματισμένα Σεμινάρια

Δείτε τα προγραμματισμένα σεμινάρια για το τρέχον εξάμηνο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ