Marketing Υπηρεσιών

Σκοπός

Η μεταφορά των αναγκαίων θεωρητικών γνώσεων στους εκπαιδευόμενους σχετικά με τις βασικές αρχές και έννοιες του marketing υπηρεσιών, καθώς και η διαφορά του από το marketing προϊόντων. Τελικός εκπαιδευτικός στόχος είναι η βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πελάτη.

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα μπορούν να παρακολουθήσουν:

  • Στελέχη marketing που έχουν ασχοληθεί με marketing καταναλωτικών προϊόντων, διαρκών ή μη, και δεν έχουν προηγούμενη εμπειρία με θέματα marketing υπηρεσιών
  • Ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών που δεν έχουν προηγούμενη γνώση σε θέματα marketing υπηρεσιών
  • Ελεύθεροι επαγγελματίες παροχής υπηρεσιών
  • Στελέχη πωλήσεων ή άλλων διευθύνσεων των επιχειρήσεων που δεν έχουν προηγούμενη θεωρητική κατάρτιση στο marketing υπηρεσιών
  • Υπάλληλοι επιχειρήσεων που προσφέρουν υπηρεσίες και έχουν θέση υπαλλήλου επαφής με τον πελάτη της επιχείρησης
  • Βοηθοί στελεχών marketing και πωλήσεων

Περιεχόμενα Σεμιναρίου

  • Τι είναι marketing υπηρεσιών και ποια η διαφορά του από το marketing φυσικών προϊόντων. Τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και οι συνέπειές τους
  • Μίγμα marketing (τα 6P του marketing υπηρεσιών / product-price-place-promotion-people-procedures)
  • Γιατί η ποιότητα των υπηρεσιών δεν είναι αυτή που περιμένει ο πελάτης; Service gaps και πώς αυτά μπορούν να κλείσουν
  • Εξυπηρέτηση του πελάτη, διαχείριση παραπόνων
  • Επίδραση του περιβάλλοντος στις υπηρεσίες (Servicescapes, physical evidence)
  • Διοίκηση επικοινωνίας, σηματοποίηση
  • Διοίκηση ανθρώπινου παράγοντα (προσωπικού και πελατών)

Πληροφορίες Σεμιναρίου

Κωδικός 203.02
Τίτλος Marketing Υπηρεσιών
Διάρκεια (Δ.Ω.) 20

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το σεμινάριο συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Φόρμα Επικοινωνίας

Προγραμματισμένα Σεμινάρια

Δεν υπάρχει προγραμματισμένο σεμινάριο για το τρέχον εξάμηνο.

Τρέχον Εξάμηνο Προγραμματισμένα Σεμινάρια

Δείτε τα προγραμματισμένα σεμινάρια για το τρέχον εξάμηνο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ