Key Account Management

Σκοπός

Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες:

  • Nα κατανοήσουν τη στρατηγική σημασία των πολύ μεγάλων πελατών μιας επιχείρησης (key accounts)
  • Να κατανοήσουν τις υπευθυνότητες και τις αρμοδιότητες των πωλητών που είναι υπεύθυνοι για το χειρισμό των πολύ μεγάλων πελατών (key account managers)
  • Να έχουν τη δυνατότητα σχεδιασμού ενός πλάνου που αποσκοπεί στη διαχείριση των σημαντικών πελατών της επιχείρησης
  • Να μάθουν πώς να κτίζουν μια σχέση εμπιστοσύνης και διαρκούς συνεργασίας με τους μεγάλους πελάτες.

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα μπορούν να παρακολουθήσουν:

  • Στελέχη πωλήσεων που δεν είχαν στο παρελθόν την ευθύνη για μεγάλους πελάτες
  • Ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων χωρίς προηγούμενη γνώση σε θέματα πωλήσεων

Περιεχόμενα Σεμιναρίου

  • Πώς κατηγοριοποιούνται οι πελάτες μιας επιχείρησης
  • Διαφοροποίηση μεγάλων πελατών από μικρούς, ιδιαιτερότητες μεγάλων πελατών
  • Μελέτη στοιχείων μεγάλων πελατών
  • Διαχείριση μεγάλων πελατών
  • Διαχείριση Μακροπρόθεσμων Σχέσεων με μεγάλους πελάτες
  • Ανάπτυξη Customer Relation Management
  • Χειρισμός κινδύνων στη συνεργασία με μεγάλους πελάτες για μετριασμό των αποτελεσμάτων τους.

Πληροφορίες Σεμιναρίου

Κωδικός 211.03
Τίτλος Key Account Management
Διάρκεια (Δ.Ω.) 16

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το σεμινάριο συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Φόρμα Επικοινωνίας

Προγραμματισμένα Σεμινάρια

Δεν υπάρχει προγραμματισμένο σεμινάριο για το τρέχον εξάμηνο.
FaLang translation system by Faboba

Τρέχον Εξάμηνο Προγραμματισμένα Σεμινάρια

Δείτε τα προγραμματισμένα σεμινάρια για το τρέχον εξάμηνο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ