In Focus: Conflict Management & Communications

Διαδραστικά εργαστήρια για επικοινωνία, επιρροή, διαχείριση παραπόνων και συγκρούσεων

Σκοπός

 Βιωματικό διαδραστικό εργαστήριο λεκτικής επικοινωνίας συντονισμένο για εργασιακά περιβάλλοντα.
  • απαντά με βιωματικό τρόπο και σε κάθε συμμετέχοντα ξεχωριστά “τι χρειάζεται να κάνει για να βελτιώσει την επικοινωνία του με τους πελάτες;”
  • οδηγεί τους συμμετέχοντες να αλλάξουν με πρακτικό τρόπο τα επικοινωνιακά μοτίβα που είναι μέρος της καθημερινότητας τους.

Σε ποιους απευθύνεται

Απευθύνεται σε όλους όσους έρχονται σε επαφή με πελάτες επιχειρηματίες ή εργαζομένους.

Περιεχόμενα Σεμιναρίου

Η δημιουργία της εμπειρίας
Πώς θέλεις να σε θυμόνται οι πελάτες σου; Πως θα ήθελες να μιλούν για εσένα; Η εμπειρία που δημιουργείς είναι ο πρωταρχικός παράγοντας για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για σένα. Μέσα από πειράματα μαθαίνεις βιωματικά απ' τι αποτελείται μια εμπειρία και πως επηρεάζει τις αποφάσεις.Παίζοντας θα μάθεις να δημιουργείς μοναδικές εμπειρίες στο μυαλό του κάθε πελάτη κάθε στιγμή.

Επιρροή
Με εργαλείο το παιχνίδι θα εξερευνήσεις εννιά αλάνθαστες τεχνικές επιρροής που βασίζονται στην επιστήμη της ψυχολογίας. Μέσα από πειραματισμό μαθαίνεις να οδηγείς την μετουσίωση των επιθυμιών σε αγορά με τον πιο ασφαλή, χρηστικό αλλά και διασκεδαστικό τρόπο.

Συναισθηματική νοημοσύνη και διαχείριση συναισθημάτων
Συμμετέχοντας σε μια σειρά πειραμάτων θα βιώσεις τα χαρακτηριστικά και τη δύναμη του συναισθήματος στην επικοινωνία γενικότερα, και στην επικοινωνία εξυπηρέτησης πελατών ειδικότερα. Θα μάθεις να δημιουργείς θετικότητα για εσένα και θετικό κλίμα για τους γύρω σου με μοναδικό εργαλείο τη δύναμη του συναισθήματος σου.

Συγκρούσεις και παραπόνα
Αν οι συγκρούσεις ήταν ποτό ποιο θα ήταν αυτό; Χρησιμοποιώντας διήγηση και παιχνίδι ενηλίκων ανακαλύπτεις προσδιορίζεις δουλεύεις τα τρία βάση τα βασικά συστατικά που ορίζουν κάθε διαπροσωπική σύγκρουση. Μαθαίνεις και πειραματίζεται στην μέθοδο επίλυσης κάθε σύγκρουσης και διαχειρίζεται τα τρία συστατικά που αποτελούν την κάθε σύγκρουση προς όφελος επίλυσης. Εξετάζεις πραγματικές περιπτώσεις και μέσα από αυτές ανακαλύπτεις, επαναπροσδιορίζεις και διαμορφώνεις το προσωπικό σου στυλ στη διαχείριση διαφορών και συγκρούσεων.

In focus: αλλαγή
Tι θα ζητούσες από την από τη καλή σου νεράιδα να αλλάξει μέσα σου σε σένα για πάντα; Ο στόχος της τελευταίας ενότητας είναι να σε οδηγήσει στις εσωτερικές αλλαγές που χρειάζονται ώστε να κάνεις τις τέσσερις προηγούμενες ενότητες μέρος καθημερινότητάς σου χρησιμοποιώντας εργαλεία εσωτερικών αλλαγών δανεισμένα από το χώρο των νευροεπιστημών.

Πληροφορίες Σεμιναρίου

Κωδικός 202.17
Τίτλος In Focus: Conflict Management & Communications
Περιγραφή Διαδραστικά εργαστήρια για επικοινωνία, επιρροή, διαχείριση παραπόνων και συγκρούσεων
Διάρκεια (Δ.Ω.) 16

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το σεμινάριο συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Φόρμα Επικοινωνίας

Προγραμματισμένα Σεμινάρια

01Φεβ
01 Φεβ 2018 - 02 Φεβ 2018
202.17
ΑΘΗΝΑ
13Φεβ
13 Φεβ 2018 - 14 Φεβ 2018
202.17
ΒΟΛΟΣ
12Μαρ
12 Μαρ 2018 - 13 Μαρ 2018
202.17
ΠΑΤΡΑ
18Απρ
18 Απρ 2018 - 19 Απρ 2018
202.17
ΑΘΗΝΑ
09Μαϊ
09 Μαϊ 2018 - 10 Μαϊ 2018
202.17
ΒΟΛΟΣ
14Μαϊ
14 Μαϊ 2018 - 15 Μαϊ 2018
202.17
ΠΑΤΡΑ
12Ιουν
12 Ιουν 2018 - 13 Ιουν 2018
202.17
ΑΘΗΝΑ

Δείτε όλα τα σεμινάρια της κατηγορίας Management

Τρέχον Εξάμηνο Προγραμματισμένα Σεμινάρια

Δείτε τα προγραμματισμένα σεμινάρια για το τρέχον εξάμηνο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ