KAIZEN – Lean Continuous Improvement

 

Εργαλεία επίλυσης προβλημάτων μέσα από το πρίσμα κουλτούρας συνεχούς βελτίωσης (LEAN Continuous improvement culture). Η ανάπτυξη και διατήρηση ενός Επιχειρησιακού και Ψηφιακού μετασχηματισμού απαιτεί συνεχή επίλυση προβλημάτων από όλους στην εταιρεία. Η επιτυχία εξαρτάται από το πόσο εφαρμόζουμε μια ισχυρή, κοινή μέθοδο επίλυσης προβλημάτων σε όλα τα επίπεδα για να ενσωματώσουμε την "εξελικτική μάθηση" στην εταιρική κουλτούρα.ο εταιρείας

Σε ποιους απευθύνεται

  • Στελέχη σε όλα τα οργανωτικά επίπεδα και υπεύθυνους αλλαγής.
  • Οργανισμοί που θέλουν να εισαγάγουν την αλλαγή σε επίπεδο εταιρείας.

Σκοπός

Οι συμμετέχοντες καλούνται να γνωρίσουν την κουλτούρα συνεχούς βελτίωσης καθώς και να την αναπτύξουν μέσα από την εφαρμογή εξειδικευμένων εργαλείων επίλυσης ζητημάτων.Θα έρθουν σε επαφή με εργαλεία όπως το KAIZEN και το A3 καθώς και θα έχουν ευκαιρία να εφαρμόσουν αληθινά παραδείγματα από την δική του επιχείρηση/πεδίο ευθύνης. Σκοπός είναι να μεταλαμπαδεύσουν στην επιχείρηση/ οργανισμό την κουλτούρα συνεχούς βελτίωσης όπου όλοι οι εργαζόμενοι ασχολούνται ενεργά με τη βελτίωση των διαδικασιών και των κύριων λειτουργιών της επιχείρησης.

Περιεχόμενα Σεμιναρίου

  • KAIZEN σημαίνει συνεχή βελτίωση.
  • Μικρές βελτιώσεις αντί για τεράστιες τεχνικές εφευρέσεις/επενδύσεις.
  • DMAGIC
  • Καθορίστε το πρόβλημα και ορίστε το στόχο.
  • Μετρήσεις & Δείκτες (ποσοτικοποίηση).
  • Ανάλυση δεδομένων
  • Παραγωγή γενικεύσεων/ πιθανών λύσεων
  • Απόφαση για την κατεύθυνση μέσω αναθεώρησης αποτελεσμάτων.
  • Εφαρμογή λύσεων
  • Έλεγχος και τυποποίηση λύσεων
  • Αληθινά παραδείγματα εφαρμογής KAIZEN και αποτελέσματα στην αποδοτικότητα κύριων επιχειρησιακών διεργασιών.
  • Συμπληρώστε το φύλλο εργασίας προβλήματος
  • KAIZEN workshop
  • Προτεραιοποίηση των βελτιώσεων
  • Πίνακας: Εφικτότητα/Αποτέλεσμα
  • Ανάλυση υφιστάμενης διαδικασίας
  • SOP: Standard Operating Processes
  • Ιδέες βελτίωσης
  • Μέθοδοι υλοποίησης
  • Ρόλοι και ευθύνες
  • Ανάλυση κόστους ευκαιρίας
  • Πλάνο και Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης

Α3 Problem solving Tool

  • Περιγραφή περιβάλλοντος/πλαισίου του θέματος
  • Ανάλυση της υφιστάμενης διαδικασίας που υφίσταται το θέμα προς επίλυση
  • Προσδιορίστε το πρόβλημα ή την ανάγκη
  • Κατανοήστε την τρέχουσα κατάσταση
  • Αναπτύξτε τη δήλωση στόχου - αναπτύξτε την κατάσταση στόχου
  • Ανάλυση βασικών αιτίων
  • Ανάλυση των “root causes”
  • Ευθυγράμμιση διεργασιών
  • Αφαίρεση αναποτελεσματικών ενεργειών
  • Καταπολέμηση / προσδιορισμός αντιμέτρων
  • Σχέδιο εφαρμογής μέτρων & αντίμετρων
  • Έλεγχος των αποτελεσμάτων - επιβεβαίωση της επίδρασης
  • Ενημέρωση τυποποιημένων εργασιών
  • Επιθυμητή απόδοση / έκβαση / κατάσταση
  • Διευκόλυνση των επιχειρηματικών αποφάσεων βάσει δεδομένων
  • Διευρύνετε την υποστήριξη των εργαζομένων, τη δέσμευση και την αφοσίωση και την αμοιβαία κατανόηση για κάθε σύνδεση αλυσίδας αξίας.

PDCA

  • Βήματα της διαδικασίας επίλυσης προβλημάτων (PDCA)
  • Σχέδιο: να προσδιορίσετε και να αναλύσετε το πρόβλημα ή την ευκαιρία, να αναπτύξετε υποθέσεις σχετικά με τα θέματα και να αποφασίσετε ποια θα δοκιμάσετε.
  • Δράση: δοκιμάστε την πιθανή λύση, ιδανικά σε μικρή κλίμακα, και μετρήστε τα αποτελέσματα.
  • Έλεγχος / Μελέτη: μελετήστε το αποτέλεσμα, μετρήστε την αποτελεσματικότητα και αποφασίστε αν υποστηρίζεται η υπόθεση ή όχι.
  • Πράξη: Εάν η λύση ήταν επιτυχής, εφαρμόστε την.
  • Χρήση διαφορετικών μεθοδολογιών επίλυσης προβλημάτων σε διαφορετικές περιστάσεις.
  • Κατανοήστε τι χρειάζεται για να αναπτύξετε συνοπτικά προβλήματα επίλυσης των διαγραμμάτων ροής.
  • Κατανοήστε και να είστε σε θέση να εξηγήσετε τη "διαδικασία σκέψης" και την υποδομή που απαιτείται για τη διατήρηση της επίλυσης προβλημάτων σε όλα τα επίπεδα.
Προκειμένου να οικοδομηθεί η κουλτούρα της επίλυσης προβλημάτων, ένας οργανισμός χρειάζεται μια "Κοινότητα των Lean Thinkers/experts".
H κοινότητα αυτή θα ενδυναμώνει όλα τα επίπεδα εργαζομένων και θα είναι κοινωνός της κουλτούρας συνεχούς βελτίωσης.
Η διαδικασία επίλυσης προβλημάτων θα ευθυγραμμίζεται με τους επιχειρηματικούς στόχους της οργάνωσης.
Στόχος τους είναι να σχεδιάσουν μια βιώσιμη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων, η οποία είναι, στην πραγματικότητα, μια πειραματική δοκιμή οποιωνδήποτε προτεινόμενων αλλαγών.

Πληροφορίες Σεμιναρίου

Κωδικός 210.20
Τίτλος KAIZEN – Lean Continuous Improvement
Διάρκεια (Δ.Ω.) 24

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το σεμινάριο συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Φόρμα Επικοινωνίας

Προγραμματισμένα Σεμινάρια

Δεν υπάρχει προγραμματισμένο σεμινάριο για το τρέχον εξάμηνο.

Δείτε όλα τα σεμινάρια της κατηγορίας Ποιότητα και Βελτίωση Διεργασιών

Τρέχον Εξάμηνο Προγραμματισμένα Σεμινάρια

Δείτε τα προγραμματισμένα σεμινάρια για το τρέχον εξάμηνο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ